07 septembrie 2009

Prima împărtăşanie


Ieri am fost la biserică cu Ştefan la "îmbisericit". Ce termen o mai fi şi ăsta, habar n-am...Cert este că a trebuit sa stau în genunchi să-mi citeasca nu-s ce rugaciune, apoi i-a citit lui alta, apoi a fost trecut prin altar. La final, împărtăşania.
Ca un copil cuminte, Ştef a adormit exact înainte de împărtăşanie şi preotul nu a putut să-i dea vinul. M-a şi pufnit râsul, l-am zgâlţâit un pic, l-am ciupit... nimic! Până la urmă i-a înghesuit popa linguriţa în gură cu forţa de i-au dat lacrimile săracului copil!
După împărtăşanie Ştefan a dormit toată ziua, de mi-am pus întrebarea daca doarme de la sfinţire sau s-a îmbătat de la liguriţa de vin?
Cum suntem novici în ale bisericii rânduieli, toate babele ne dădeau sfaturi: "stai aici, ia lumânarea, intră, nu intra,nu e bună lumânarea asta, ţine copilul pe dreapta... " de ne-au zăpăcit de tot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu