29 iunie 2010

Atentat la păturică

Staţi, vreau să spun şi eu ceva!
Dacă mai aveţi vreodată de gând să-mi puneţi păturica la spălat, vă înştiinţez că trebuie să faceţi o cerere scrisă şi înregistrată cu 30 de zile înainte, în original şi copie legalizată, să obţineţi aprobare de la mânuţă şi aviz de la burtică şi să procedaţi conform regulamentului de dezordine interioară. În caz contrar veţi suporta rigorile urletelor mele la volumul maxim legal admis şi promit că voi dubla producţia de pempărşi mirositori. Definitiv şi irevocabil.

2 comentarii:

  1. Anad in vedere ca e atat de grava si de serioasa somatia...mi-i o fricaaaa... Eu propun ca sa nu mai spalam paturica! S-o radem cu cutitul...

    RăspundețiȘtergere
  2. ..corectam comentariul anterior incercand sa ne scuzam greselile de dactilografiere: am preluat limbajul 'codat' al bebelului! NA!

    RăspundețiȘtergere